Die Schmalspurbahn
Mit ihrem wichtigen nationalen kulturellen und technischen Wert ist die Schmalspurbahn von Vişeu de Sus auch die letzte Forstbahn mit Dampflok der Welt. Aufgebaut als günstigere technische Lösung für den Holztransport, im Vergleich mit dem Transport aufs Wasser, funktioniert die Forstbahn heute noch in ihrem ursprünglichen Zweck als auch für den Transport der Touristen.
-
Lucrările la linia ferată au încep în anul 1932 și s-au realizat după modelul austro-ungar, cu ecartament îngust.Read more...
Din anul 1932 CFF Vişeu de Sus funcţionează aproape fără întrerupere. De luni până sâmbătă, trenurile de producţie transport buşteni de pe Valea Vaserului la fabricile de prelucrare a lemnului din Vişeu de Sus. CFF Vişeu de Sus este singura din Europa care încă mai este folosită pentru transportul lemnului. Astăzi circulă din mai până în octombrie, în mod regulat, trenuri cu abur pentru turişti şi iubitori de căi ferate.
Programul de funcţionare şi tarifele le puteţi găsi la mersul trenurilor.